Screenshot-37-1
کالای خواب

مراحل دوخت روفرشی کشدار

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا
  • 16 فررودين 1403
  • 130 مشاهده

برای خانه های شلوغ، روفرشی یک قطعه ضروری از تجهیزات است زیرا از کثیف شدن و لک شدن فرش ها به خصوص فرش های رنگ روشن جلوگیری می کند. امروزه چاپ و طرح در سبک های مختلفی عرضه می شوند، بنابراین می توانند هر سبک و سلیقه ای را پوشش دهند. جدیدترین نوع فرشی که در بازار رواج دارد، روفرش کش می باشد. این مدل فرش مزایای زیادی دارد اما قیمت آن از سایر فرش های معمولی بالاتر است. نیازی به پرداخت هزینه بالایی برای طراحی یک محصول ندارید زیرا با یادگیری نحوه دوخت لحاف می توانید بهترین آن را به راحتی بدست آورید. برای آموزش دوخت لحاف تا پایان این مقاله با دلتامگ همراه باشید. برای خرید روفرشی کشدار آماده ایجا کلیک کنید.




طرح پارچه روفرشی

انتخاب فرش یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام دوخت روفرش باید به آن توجه کنید. پارچه مناسب برای دوخت پارچه ترکی باید تراکم بالایی داشته باشد در غیر این صورت پارچه شما کیفیت مطلوب را نخواهد داشت; بهترین پارچه برای این نوع فرش، مخمل شانل و مخمل پورشه است ما در فروشگاه بالیشما از بهترین پارچه برای روفرشی کشدار استفاده کرده ایم. اگر می خواهید از پارچه مخمل شانل استفاده کنید، بهتر است; زیرا این پارچه نسبت به مخمل پورشه مقاومت بیشتری دارد.

کش روفرشی

 

داشتن یک روکش فرش خوب می تواند به خانه شما جلوه تازه ای بدهد که خوب به نظر برسد. زیرا این مدل از روفرش جمع و جور است و شبیه فرش است. اگر از طرح فرش خود خسته شده اید برای دوخت پارچه کشدار این مراحل را با دقت انجام دهید.

فرش
کش
سوزن
پهنای باند (حدود3 متر)


مراحل دوخت روفرشی کشدار

در این نوع فرش در چهار طرف خود از کش هایی استفاده می شود که انعطاف پذیر بوده و در زیر فرش پنهان شده اند. ابتدا باید طول و عرض فرش را با دقت اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که باید طول فرش را از ریشه اندازه بگیرید و از هر طرف حدود 15 سانتی متر به عنوان بست در نظر بگیرید. بعد از اینکه پارچه را برش دادید، آن را روی کیسه قرار دهید و حدود یک اینچ در گوشه ها باقی بمانید.

هنگام دوخت این قسمت از پارچه، پارچه را دور تا بزنید تا بتوانید کش را از آن عبور دهید. برای اندازه گیری کش، دور فرش را اندازه بگیرید و 40 سانتی متر از عدد ظاهر شده کم کنید. حالا کش را با استفاده از سنجاق سر از گوشه بالاتنه ای که باز گذاشته بودید رد کنید و در آخر از چرخ پارچه ای انتهای بالاتنه استفاده کنید. برای جانمایی بهتر تخت و فرش، از یک طناب منعطف در وسط قاب استفاده کنید. وقتی فرش را پهن می کنید این نخ در وسط فرش قرار می گیرد.

 



وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.