Screenshot-37-1
کالای خواب

بورس خرید روفرشی کشدار در تهران

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا
  • 14 فررودين 1403
  • 305 مشاهده

بورس خرید روفرشی کشدار در تهران

خرید یک روفرشی شیک از یک فروشگاه معتبر یک چالش جذاب است که اگر به دنبال جستجو و مشاهده این مطلب هستید، این بدان معناست که از مزایای این محصول آگاه هستید و فقط می‌خواهید بدانید که مراکز معتبر خرید روفرشی کشدار در تهران و سایر استان‌ها کجا هستند. واقعیت این است که محصولی است که در حد خود بسیار کم نقص دارد، اما خرید از فروشگاه‌های نامعتبر و تازه‌کار ممکن است محصولی برای شما فراهم کند که از ابتدای استفاده برای شما مشکلاتی ایجاد کند. با ما همراه باشید.

خرید حضوری روفرشی کشدار در تهران

نسل اول روفرشی کشدار، با نام روفرش‌های نرم ترک، وارد ایران از ترکیه شدند و اصلاحاتی را در زمینه فرش به ارمغان آوردند. محصولی است که با استفاده از چند کش متصل به لبه‌های فرش شما می‌شود و دیگر مانند روفرش‌های سنتی که فقط روی فرش گذاشته می‌شود، بلند نمی‌شود. جنس این فرش‌ها ارتقا یافته و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند، همچنین نسبت به آب و مایعات نسبی جذب هستند و الگوها و رنگ‌های متنوع آنها در مقابل فرش‌های سنتی و تکراری نیستند و ده‌ها الگو و رنگ متفاوت و مختلف برای خرید وجود دارد.

Screenshot-37-1




همراه با مزایای ذکر شده، برخی از روپوش فرش‌های ترک به نام هایضدآب هم شناخته می‌شدند، زیرا نسبت به آب و مایعات نیز نسبتاً جذب بودند؛ به گونه‌ای که اگر حجم آب و مایعات کم باشد، روی سطح فرش باقی می‌ماند و شما می‌توانید فوراً با یک دستمال آن را از روی فرش پاک کنید. اگر حجم آب و مایعات نیز زیاد باشد، آنها را به خود جذب می‌کند و شما با یک شستشوی ساده در ماشین لباسشویی یا با دست می‌توانید محصولی مانند روز اول از آن استفاده کنید. این محصول که به کاور فرش نیز معروف است، به تدریج توسط تولیدکنندگان ایرانی تولید و به بازار عرضه شد و نقایص فرش‌های نرم ترک مانند نازک بودن و ضخامت کم نیز از آنها گرفته شد. کاور فرش‌های سطح بازار ایران در حال حاضر یا ترک هستند و یا ساخت کشور ایران است. به دلیل ویژگی‌های بهتر، فرش‌های نرم ایرانی آرام آرام در حال جاافتادن بین خانواده‌های ایرانی است.

فرش‌های نرم ایرانی اغلب از سه نوع پارچه ژانل، پلی استر و ابریشم ساخته می‌شوند. فرش‌های پلی استر دارای جنس ضعیف‌تری هستند و به همین دلیل قیمت آنها نیز ارزان‌تر است. همان‌طور که جمله معروف می‌گوید، هر ارزانی بی‌حکمت نیست و اگر یک کاور فرش ارزان قیمت خریدید، بهتر است قید استفاده مداوم آن را بزنید چرا که عمر مفید زیادی برای شما نخواهند داشت. پارچه ابریشمی فوق‌العاده جذاب است و بافت ظریفی نیز دارد اما یک ایراد بزرگ دارد. به نظرتون این ایراد چیست؟ درست حدس زدید. پارچه ابریشم لغزنده است و زیر پا می‌لغزد که این اصلاً زیبایی خانه شما نیست. معمولاً ابریشم در جایی استفاده می‌شود که راه رفتن روی آن کمتر اتفاق بیفتد. در این بین، پارچه شانل کمترین معضل را در میان پارچه‌ها دارد و شباهت زیاد آن با فرش واقعی و جذب بالای مایعات باعث محبوبیت این مدل پارچه شده است. البته پارچه شانل خوب را در هر جایی پیدا نخواهید کرد؛ ما برای شما تمام کاور فرش های شانل با کیفیت را فرهم کردیم .

اگر نیاز به خرید کالاهایی مانند پتو، حوله، روفرشی، لوازم خرازی و قطعات لوازم خانگی دارید و می‌خواهید به بازار تهران بروید تا این محصولات را پیدا کنید، سرای حاج حسن در بازار چهارسوق بزرگ یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست. در این سرا، اصناف و تولیدی‌های داخلی این نوع کالاها را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.

موقعیت جغرافیایی سرای حاج حسن در بازار:
آدرس: خیابان پانزده خرداد، بازار بزازها، بازار چهارسوق بزرگ

راهنمایی برای دسترسی به سرای حاج حسن با استفاده از مترو:
برای رسیدن به سرای حاج حسن، پس از خروج از ایستگاه ۱۵ خرداد خط ۱ مترو، در خیابان ۱۵ خرداد، به سمت سبزه‌میدان حرکت کنید و وارد بازار بزازها شوید. سپس، وارد بازار چهارسوق بزرگ شوید.

در انتخاب یک فروشگاه روفرشی کشدار چه نکاتی مهم است؟

محصول خوب، محصولی است که از یک فروشگاه، مرکزی معتبر برای خرید می‌سازد. هر چقدر هم فروشنده خوش‌برخورد باشد یا تخفیف دهد، اگر کاور فرش کشدار مرغوبی به شما ندهد، فایده‌ای برای شما نخواهد داشت. در اینجا چند نکته برای بررسی فرش نرم و فروشگاه حائز اهمیت است:

ابعاد روفرشی کشدار


هر گردی گردو نیست که! ممکن است کاورفرش ۹ متری را بگیرید و به خانه ببرید و ببینید که با سایز فرش شما تفاوت دارد. برخی فروشگاه‌ها ابعاد استانداردی برای فرش‌های ۴، ۶، ۹ و ۱۲ متری ارائه نمی‌دهند و سایز فرش‌های آنها فیت فرش شما نمی‌شود. این موضوع اول دردسر است و هر روز شما را درگیر می‌کند بنابراین حتماً به سایز استاندارد دقت کنید.

پارچه و بافت روفرش

download


همانطور که بالاتر اشاره شد، بهترین نوع پارچه برای فرش نرم، پارچه شانل است. نه اینکه روفرش با جنس ابریشم یا پلی استر نخرید اما اگر خریدید باید تبعات آن را نیز بپذیرید. بنابراین توصیه ما این است که برای عدم ریسک و داشتن فرش بهتر، پارچه شانل را انتخاب کنید. در کنار پارچه، بافت و دوخت فرش نیز مهم است. اگر یک پارچه عالی با یک بافت ضعیف دوخته شود، ممکن است حتی عملکرد نامناسب‌تری از پارچه ضعیف‌تر نیز داشته باشد.

قابلیت شستشو

کاور فرش هم شستشو می‌شود! برخی فروشندگان تضمینی برای کاهش کیفیت و سایز فرش نرم پس از شستشو در ماشین لباسشویی نمی‌دهند اما ماهیت محصول به حفظ کیفیت و سایز پس از شستشو است. وزن آن نیز باید به گونه‌ای باشد که به راحتی قابل حمل باشد و آنقدر سنگین نباشد که موقع شستشو و حمل، بخصوص پس از شستشو که معمولاً سنگین‌تر است، استفاده‌کننده را اذیت کند.

طرح و رنگ فرش

یکی از عللی که باعث شده بود ما از فرش‌های قدیمی خوشمان نیاید، طرح‌های تکراری بود. هر خانه‌ای می‌رفتیم همان طرحی را می‌دیدیم که در خانه خودمان بود! بنابراین فروشگاهی را انتخاب کنید که به شما اجازه انتخاب و خرید از بین ده‌ها مدل با طرح، رنگ و نقش متنوع دهد .

خرید از مراکز معتبر

Screenshot-37-1-300x252


متاسفیم! اسم معتبر و مطمئن که می‌آید، جز خودمان پیشنهادی نداریم! تعریف از خود نباشد، فروشگاه بالیشما بزرگترین فروشگاه تخصصی روفرشی، کالای خواب به صورت حضوری و آنلاین در خدمت شماست و نیاز شما را در مورد بهترین محصول با طرح و رنگ و ویژگی‌های واقعی برآورده می‌کند. ما در فروشگاهمان بهترین و متنوع‌ترین مجموعه از فرش نرم‌های با کیفیت را به شما ارائه می‌دهیم. از طراحی‌های مدرن و زیبا تا رنگ‌ها و الگوهای متنوع، ما تمامی سلیقه‌ها و نیازهای شما را پوشش می‌دهیم. روفرشی های موجود در سایت بالیشما از پارچه شانل ساخته شده‌اند که بهترین نوع پارچه در بازار فرش ایران است. در صورت شستشو مداوم حتی با آب بیش از 30 درجه مشکلی پیش نخواهد امد و از فرش گران قیمت شما محافظت میکند به خانه شما رنگ و طرحی نو میدهد.

همچنین دارای بافت و دوخت با کیفیت بالا هستند که طول عمر و استحکام بالایی دارند. قابلیت شستشو و نظافت آسان را دارا هستند که به شما امکان می‌دهد همیشه فرش‌های خانه‌تان را در وضعیت تمیز و زیبا نگه دارید. به اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات ارائه شده در فروشگاهمان، می‌توانید با تماس با ما و یا مشاهده نمونه‌های محصولات در فروشگاه آنلاین بالیشما، اطلاعات بیشتری در مورد روفرشی و کالای خواب از جمله پتو، پتو افرا، تشک مسافرتی، حوله تن پوش دریافت کنید. همچنین می‌توانید از تخفیفات و پیشنهادات ویژه ما بهره‌مند شوید و روفرش با کیفیت را با بهترین قیمت به دست آورید.



وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.