تشک-خوشخواب۱
کالای خواب

تشک رویال بهتره یا خوشخواب

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا
  • 14 فررودين 1403
  • 163 مشاهده

تشک رویال بهتره یا خوشخواب

تشک های خوشخواب و رویال از پرطرفدارترین انواع تشک تخت های ایرانی هستند. خرید ملحفه مناسب نقش مهمی در سلامت بدن و کیفیت خواب دارد. اگر قصد خرید تخت خواب جدید و باکیفیت را دارید اما نمی دانید تخت رویال بهتر است، این مطلب برای شما نوشته شده است. در ادامه با نگاهی به تفاوت تشک خوشخواب و رویال از نظر کیفیت، گارانتی، نرمی و پایداری و همچنین قیمت بازار آنها، شما را برای خرید بهترین بستر ایرانی راهنمایی می کنیم. با صرف زمان کمی بر روی آن، می توانید خرید خوبی داشته باشید.

خوشخواب طبی بهتره یا طبی فنری

تشک فنر منفصل سل پاکت مشکل تشک فنر متصل قدیمی را ندارد. به عبارت دیگر در طول زمان صدا ایجاد نمی کنند و لرزش به تشک منتقل نمی شود. علاوه بر این استفاده از پارچه های ضد حساسیت باعث افزایش قیمت نهایی می شود.

 

بررسی و مقایسه قیمت تشک رویال و خوشخواب

تفاوت اصلی یک تخت کینگ با یک تخت خواب اقتصادی در قیمت آن است. هزینه تخت کینگ گرانتر از تخت خواب واقعی است. ارزان ترین پدهای خواب مربوط به تخت نوزاد است. سایز تخت کوچک 130*70 و ارتفاع آن 19 سانتی متر است. همچنین برند رویال امکان سفارش هر نوع روتختی در سایز 80*180 مناسب برای کودکان و نوجوانان را به شما می دهد. عوامل مختلفی بر قیمت نهایی تشک بدون توجه به نوع آن تاثیر می گذارد.

در این مقاله به تفاوت کیفیت دو برند پرداخته ایم.

 

  1. شرکت خوشخواب دارای ضمانت بهتری نسبت به رویال دارد
  2. اگر به دنبال تشک سفت و ماندگار هستید خوشخواب بهترین انتخاب برای شما می باشد
  3. برای خرید تشک با قیمت مناسب و اقتصادی رویال انتخاب بهتری می باشد
  • نوع فنر بندی (وصل یا جدا کردن)
  • سطح پارچه تخت

قسمت ها و اندازه ها (دو نفره، تک نفره یا کودک)

  • الیاف مورد استفاده
  • وجود پد و اسفنج استفاده شده روی تشک

بررسی گارانتی تشک رویال;

تشک های رویال دارای گارانتی محصول بین 2 تا 10 سال می باشند که در این مدت در صورت آسیب دیدن تشک می توان از گارانتی رویال استفاده کرد. اکثر برندهای تشک خوب دارای گارانتی آز درب کارخانه 2 الی 7 ساله می باشند.فروشگاه بالیشما علاوه بر گارانتی اصالت تشک ها را نیز تضمین می کند. البته نحوه مراقبت از تشک بسیار مهم است و باید طبق دستورالعمل های داده شده انجام شود. به عنوان مثال در تشک مموری فوم لازم است هر 6 ماه یک بار تشک را بچرخانید تا فشار بدن به یک قسمت تشک وارد نشود و از استخوان بندی جلوگیری شود.

سطح سفتی یک بستر بین 1 و 7 تقسیم می شود. پرفروش ترین تشک دارای سطح سفتی 4 تا 6 است مانند تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب و سوپر استار . به عنوان مثال، یک رویه تشک سالم که به خوبی می خوابد دارای درجه سفتی 6 است. این به این معنی است که تشک سفت است. برند رویال بر خلاف پدهای خواب واقعی، میزان سفتی تشک های نرم، متوسط و سفت را مشخص می کند. به عنوان مثال انواع تشک های راحتی با ارتفاع 30 سانتی متر کیفیت سفت دارند. هر چه تشک بالاتر باشد، تخت بالاتر است. اگر قصد انتخاب تخت دارید، پایین تخت نباید بلند باشد تا ارتفاع نهایی یکسان باشد.

رویال به دلیل تنوع و کیفیت پارچه به کار رفته در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری را به دست آورده است. بنابراین، بسته به نیاز و ترجیحات خود، می توانید تختی را خریداری کنید که مناسب شما باشد.

هر دو تشک خیلی خوب هستند و در بین ایرانی ها طرفداران زیادی دارند. تشک انواع و قد در هر دو نوع بسیار زیاد است و انتخاب آن به سلیقه هر فرد بستگی دارد. به گفته بسیاری از مشتریانی که از برند تشک خوشخواب استفاده می کنند، دوام رند خوشخواب بیشتر از رویال است. یکی از دلایل ممکن است استفاده از اسفنج و روتختی برای افزایش طول عمر تشک باشد. در هر صورت این دو برند تست های خود را در انظار عمومی با موفقیت پشت سر گذاشته اند و کیفیت خود را تضمین می کنند. اما اگر به دنبال تخت مناسب هستید، باید نرمی و راحتی آن را در نظر بگیرید. به عنوان مثال محافظ های تشک فومی برای افراد سنگین وزن مناسب نیستند و باعث تعریق و کمردرد می شوند.

 

تشک های با کیفیت در فروشگاه های بالیشما امکان خرید حضوری و غیر حضوری

فروشگاه بالیشما نماینده رسمی تشک رویال و خوشخواب در بازار می باشد که با ارائه ضمانت نامه کتبی اصالت کالا را تایید می کند. شما می توانید انواع کالای خواب از جمله پتوبالشروتختیپتو افرا را در بالیشما در سریع ترین زمان و بهترین قیمت تهیه کنید.



وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.