وست
کالای خواب

راهنمای خرید کالای خواب و روتختی

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا
  • 14 فررودين 1403
  • 60 مشاهده

راهنمای خرید کالای خواب و روتختی

بعضی از مشتریان زمان زیادی را برای خرید مناسب روتختی و محصولات کالای خواب صرف می کنند زیرا احساس می کنند قدم مهمی را در انتخاب سرویس خواب برداشته اند.

8fd0fbce-7cc5-4823-a85f-adf85cb83c15-1


اما باید بدانید که حتی کوچکترین عناصر دکوراسیون یک اتاق می توانند به موثرترین مبلمان اتاق خواب تبدیل شوند. زیرا کیفیت، طرح و رنگ این عناصر می تواند جلوه طراحی فضا را به کلی تغییر دهد، پس آنها را دست کم نگیرید. اما برای داشتن دکوراسیونی مدرن و زیبا اما در عین حال با کیفیت در هنگام خرید آنها چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ با ما همراه باشید تا با برخی از فروشگاه هایی که در زمینه فروش تختخواب فعالیت می کنند، نکاتی را که قبل از خرید، هنگام خرید و پس از خرید ملافه و روتختی باید به آن توجه کنیم و همچنین از جمله این نکات را بدانیم. . از آشنایی با شما خوشحالم.

ملحفه و روتختی چقدر در دکوراسیون اتاق خواب موثر است؟

بخشی از این کار به قانون شناخته شده انتخاب رنگ بندی فضا، یعنی قانون 10-30-60 بازمی گردد. در واقع ما در مورد 10 درصد از این قانون صحبت خواهیم کرد. بالاخره این دسته شامل رنگ های پارچه روتختی می شود. این ده درصد به شما این امکان را می دهد که از هر رنگ روشنی که در نظر دارید در دکوراسیون اتاق استفاده کنید تا حس متفاوتی ایجاد کنید.
جنبه دیگر این قانون به طراحی و عملکرد آن مربوط می شود که باید بر اساس سبک و سایر موارد موجود در اتاق باشد. در واقع کیفیت تجهیزات مورد استفاده در تولید در درجه اول اهمیت پیدا می کند، زیرا نرمی، لطافت و دوام چیزهای ساده ای نیستند که بتوان از آنها غافل شد.

20230429141337_fpdl.in_minimal-bedroom-interior-psd_53876-109299-1
طرح و رنگ سرویس خواب و ملحفه

گفتیم که رنگ ملحفه و روتختی 10 درصد دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود. اما می توانید این ده درصد را به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق تبدیل کنید. اگر فکر می کنید که اتاق خواب شما طراحی خسته کننده و بی روحی دارد، این عناصر به شما فرصت خوبی می دهند تا با انتخاب طرح و رنگی جذاب و پرانرژی، فضای اتاق را زنده کنید. اما اگر عناصر رنگارنگ کافی در اتاق خواب دارید، انتخاب رنگ خنثی یا پاستلی برای روتختی و ملحفه چیزی است که به آن نیاز دارید، زیرا وجود عناصر بیشتر نمایان جلوه ای مفرح به محیط می بخشد.
تا اینجا در مقاله نحوه انتخاب و خرید روتختی و روتختی کاربردی برای دکوراسیون اتاق خواب را توضیح داده ایم. در ادامه در مورد وسایل خواب دیگری که در دکوراسیون اتاق خواب نقش دارند و نیاز به توجه بیشتری دارند صحبت خواهیم کرد. بنابراین، انرژی خود را بر خواندن دقیق ادامه این مقاله متمرکز کنید.

دکوراسیون اتاق دارای جزئیات زیادی است. از آنجایی که وسایل زیادی در اتاق خواب وجود دارد، هر کدام از آنها می توانند تاثیر زیادی در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند. تغییر هر یک از این عناصر تغییر اساسی در اتاق خواب ایجاد می کند.
تخت دونفره و روتختی یکی از مهم ترین مبلمان اتاق خواب است. با توجه به اینکه اتاق خواب مهمترین عنصر یک اتاق است، تغییر اجزای آن می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را کاملا متحول کند.

چگونه روتختی و کالای خواب در دکوراسیون اتاق نقش دارد؟

اتاق خواب مکانی برای استراحت و استراحت است. همه افراد بسته به سبک زندگی، عمر زیادی را در اتاق خواب می گذرانند. بنابراین توجه به دکوراسیون اتاق خواب برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین در خانه بسیار مهم است.
بسته به اندازه و نوع کاربر دستگاه های مختلفی در اتاق وجود دارد. بدون شک مهمترین عنصر اتاق خواب ست اتاق خواب است که شامل تخت دونفره، روتختی، بالش و بالش و در صورت لزوم میز کنار تخت می باشد.
اگر اتاق خواب بزرگ و جادار است می توانید وسایل دیگری مانند کمد لباس و آینه های بزرگ را در این اتاق قرار دهید.
اول از همه، مبلمان اتاق، از جمله تخت و کمد، باید هماهنگ باشند. بهتر است این دستگاه ها از نظر جنس، مدل و رنگ مطابقت داشته باشند.
با این حال، در بیشتر موارد، این ابزارها اغلب در مجموعه های مشابه عرضه می شوند، اما ممکن است قبلاً این دو مجموعه را جداگانه تهیه کرده باشید.
یکی دیگر از عناصر مهم ست روتختی روکش است. پوشش تقریبا بخش قابل توجهی از اتاق خواب را اشغال می کند، بنابراین در طراحی اتاق خواب بسیار مهم است. برای اینکه روتختی با سایر مبلمان اتاق خواب ترکیب شود، باید عوامل زیر را در نظر گرفت:

1. دیوارها

می توانید روتختی و بالش و پتو ها را با کاغذ دیواری یا رنگ دیوار هماهنگ کنید. برای این کار می توانید روتختی همرنگ دیوار تهیه کنید اما رنگ روشن تر یا تیره تر را انتخاب کنید. اگر به یک دکوراسیون ساده علاقه دارید، می توانید دو رنگ کاملا مشابه را انتخاب کنید، اما روتختی طرح دار را انتخاب کنید.

 

https://www.balishma.com/brand/golbaft/

 

2. پرده های اتاق خواب

یکی دیگر از عناصر اتاق خواب که می توانید تخت را با آن ترکیب کنید، پرده اتاق خواب است. برای مطابقت با این دو عنصر می توانید رنگ آنها را در نظر بگیرید. اما به یاد داشته باشید که انتخاب الگوهای شیک روتختی و پرده به طور همزمان ظاهر زیبای اتاق را تضمین نمی کند. بهتر است یکی از این دو الگو داشته باشد و دیگری ساده تر.

3. از قانون رنگ های مکمل برای ایجاد هارمونی استفاده کنید

تطبیق تخت با سایر قسمت های اتاق لزوماً به این معنی نیست که آنها رنگ یکسانی دارند. گاهی اوقات می توانید رنگ های مکمل را نیز انتخاب کنید. برای مثال، تختی را با مجموعه ای از رنگ های مکمل دیوار و طرح هایی همرنگ با دیوار پیدا کنید.

در این باره بیشتر بخوانید



وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.