7fd23321-884f-4a54-90a1-def65a129d0a-1
کالای خواب

راه های مراقبت از حوله تن پوش

  • آژانس دیجیتال مارکتینگ سپتا
  • 14 فررودين 1403
  • 59 مشاهده

“راه های مراقبت از حوله تن پوش “با مجموعه حوله بالیشما شاداب و تمیز بمانید  حوله‌های ما  که از پنبه‌های مرغوب ترک با استفاده از فناوری نوآورانه ساخته شده‌اند،  با نرمی، قابلیت جذب و دوام طراحی شده‌اند. برای کمک به به حداکثر رساندن ویژگی‌ها و مزایای این لوازم ضروری خانه، راهنمای نحوه مراقبت از حوله‌ها – از شستن تا آویزان کردن – را گردآوری کرده‌ایم تا بهترین بهره را از حمام کردن با بهترین‌ها ببرید  .



از چه چیزی باید اجتناب کرد

برای حفظ کیفیت و عملکرد برتر حوله‌های خود، از مواد نرم‌کننده و سفیدکننده‌ها اجتناب کنید زیرا الیاف طبیعی را پوشش می‌دهند. همچنین حوله های خود را از پاک کننده های خانگی و محصولات مراقبت شخصی که حاوی بنزوئیل پراکسید یا آلفا هیدروکسی اسید هستند دور نگه دارید زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ شوند.

حوله های خود را با وسایلی که می توانند پارچه را بکشند یا گیر کنند نشویید. اینها شامل لباس هایی با زیپ، قلاب یا نوار چسب می باشد. برای بهترین نتیجه، بار شستشو را فقط به حوله ها اختصاص دهید. نکته حرفه ای: در صورت گیرکردن حلقه روی حوله، در مقابل تمایل به کشیدن آن مقاومت کنید. به سادگی حلقه را با قیچی ببرید.

شستن حوله تن پوش

ما توصیه می کنیم بعد از هر سه بار استفاده شستشو دهید. برای شستن، از آب سرد و فقط مقدار کمی  مایع لباسشویی استفاده کنید ، زیرا تجمع صابون از عملکرد خشک کردن جلوگیری می کند. با اختصاص دادن بار زیره شستشو به وسایل حمام و شستن حوله‌های رنگ‌های مختلف به طور جداگانه، از ساییده شدن الیاف بلند روی الیاف کوتاه جلوگیری کنید.

خشک کردن حوله


قبل از خشک کردن، حوله تن پوش خود را تکان دهید تا پارچه پف کند. خشک کن روی کم (حرارت زیاد به پارچه آسیب می زند) و به سرعت آن را جدا کنید، زیرا خشک شدن بیش از حد باعث ایجاد الیاف شکننده می شود. اگر بوی تازه کتانی های خشک شده در هوا را ترجیح می دهید، این مراحل را امتحان کنید تا احساس سفت نشوید: پس از تکان دادن، یک انتهای کوتاه را روی بند رخت آویزان کنید و گیره بزنید. حوله را زمانی که کمی مرطوب است از بند رخت بردارید و آن را در خشک کن قرار دهید تا کرک نهایی شود. همیشه قبل از تا کردن و نگهداری حوله‌هایتان مطمئن شوید که کاملاً خشک شده‌اند.

تا کردن حوله تن پوش

 ابتدا حوله را صاف روی یک سطح قرار دهید و چروک‌ها را صاف کنید. سپس از قسمت بلند حوله شروع کنید، طول آن را به یک سوم تا کنید. سمت کوتاه را گرفته و حوله را از وسط تا کنید. این مرحله را تکرار کنید. شما باید با یک مربع مرتب باقی بمانید که به زیبایی روی یک میله آویزان می شود – که طرح دابی خود را به نمایش می گذارد – یا به همان اندازه مرتب و مرتب به نظر می رسد که روی یک قفسه چیده شده است.

اگر حوله های ابعادی را ترجیح می دهید که در قفسه یا در یک سبد نگهداری شوند، روش زیر را توصیه می کنیم: حوله را از وسط تا کنید تا مربعی شکل شود. سپس یکی از گوشه ها را به مرکز مربع تا بزنید. این مرحله را با گوشه مقابل تکرار کنید. حوله را طوری برگردانید که دو گوشه تا شده رو به پایین باشد. کار را با چرخاندن محکم از یک طرف به سر دیگر به پایان برسانید.

44b931a9-d844-4f82-8725-7214cb629748-1


وقتی کمد حوله خود را مرتب می کنید  قفسه های پر بار می توانند باعث چروک شدن، بوی نامطبوع یا حتی کپک شوند. برای حفظ بوی تازه این فضا، ما دوست داریم در ارگنایزر هایمان قرار دهیم. یک نکته حرفه ای دیگر: با نگهداری حوله های تازه شسته شده در پایین کمد خود از استفاده بیش از حد از یک سری حوله خودداری کنید. به این ترتیب، همه چیز در کمد به طور منظم استفاده می شود.

حلق آویز کردن

بعد از استفاده، حوله خود را آویزان کنید تا خشک شود. هرگز حوله های مرطوب را روی زمین یا داخل سبد حوله رها نکنید، زیرا باعث رشد کپک  می شود. در عوض، حوله را روی یک حوله قرار دهید، که به آن اجازه می‌دهد صاف آویزان شود و سریع‌تر در هوا خشک شود. هنگامی که یک حوله به قلاب آویزان می شود، رطوبت بین چین ها محبوس می شود. رطوبت به دام افتاده = کپک و باکتری.

جایگزین کردن

حوله های شما اسب های کار هستند. در صورت استفاده روزانه و شستشوی مکرر، اجتناب ناپذیر است که آنها در نهایت خسته به نظر می رسند. بر این اساس برنامه ریزی کنید: حوله حمام خود را هر 2 سال یکبار تعویض کنید. 



وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن می باشید؟
  
وب ‌اپلیکیشن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید
با این کار، می‌توانید برای همیشه و بدون نیاز به بروز ‌رسانی از خدمات ما استفاده کنید
1. روی دکمه Share در نوار پایین کلیک کنید.
2. گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید.
3. در قسمت بالا روی Add کلیک کنید.